Методична робота

12.Лют.2021

     На думку Л.В. Волобуєвої методична робота – це частина цілісної системи безперервної освіти вихователів, спрямована на поглиблення, актуалізацію знань, умінь, та навичок педагогів, заснованих на досягненнях науки і передового досвіду, які сприяють підвищенню професійної майстерності кожного педагога, на формування  колективу однодумців, розвиток творчого потенціалу педагогів, необхідного для якісної освітньо-виховної роботи в ДНЗ.   … Продовжити читання “Семінари-практикуми”

Детальніше
26.Січ.2021

Як знайомити дітей з тероризмом Тероризм став глобальною світовою проблемою, небезпечним явищем сьогодення. Його головна мета – деморалізувати, розколоти суспільство, формувати в людей почуття страху, невпевненості та вразливості. Терори́зм (від лат. terror — «жах») — суспільно небезпечна діяльність, яка полягає у свідомому, цілеспрямованому застосуванні насильства шляхом захоплення заручників, підпалів, убивств, тортур, залякування населення та органів … Продовжити читання “Консультація для вихователів”

Детальніше
10.Бер.2020

Башинська Ірена Станіславівна – вихователь-методист. Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший вихователь». Методична робота в закладі носить пошуково-дослідницький характер. Провідна роль відводиться науково-теоретичній та практичній підготовці, яка базується на таких принципах: системності, концептуальності, перспективності, об’єктивності, демократизму, гуманізму, педагогічного оптимізму, компетентності, диференціації, особистої спрямованості.        Серед активних форм методичної роботи з педагогічними працівниками традиційні вже  діагностика, … Продовжити читання “Робота методиста”

Детальніше